sâmbătă, 31 decembrie 2011

Scrisoare catre Primul Ministru

Domnule,

Numele meu este Sufletu Cezar, sunt pensionar militar, mandat pensie nr. 14558993 . In urma " recalcularii " pensiei am ramas initial cu pensia calculata dupa Legea 164/2001 in cuantum de 2352 RON  brut, dupa care , pe tot parcursul anului 2011, pensia mea aparea mereu marita cu 36 RON ( adica 2388 RON brut ) in tabelele publicate de MApN pe site-ul ministerului, in urma " revizuirii ".

Ei bine, azi, 30.12.2011, am primit decizia de revizuire a pensiei - nr. 61563/07.12.2011 . Dupa ce , repet , anul asta mi se spunea mereu ca pensia mea a crescut in urma " revizuirii " de la 2352 la 2388 RON brut , azi am constatat ca pensia mea e de 2052 RON brut ! Ultima " asigurare " de genul asta era intr-un tabel cu pensiile militare revizuite publicat pe site-ul MApN pe 23.12 .2011.

Decizia de revizuire am primit-o azi , 30.12.2011, ora 12.00. Imediat am vrut sa verific pe site-ul MApN nivelul pensiei mele , din tabelul publicat pe 23.12.2011. In tabel aveam tot 2388 RON , nu 2052 RON ca in decizie . Am contactat 3-4 colegi , care mi-au confirmat ca si ei au fost " usurati " de cate 1-3 milioane lei vechi prin decizii , fata de cuantumul pe care il stiau de pe site-ul MApN .

La ora 16.45 , cand am vrut sa verific din nou cuantumul pensiei mele , pe site-ul MApN DISPARUSE TABELUL CU PENSIILE MILITARE REVIZUITE !!!!!!
    Acest fapt l-am semnalat conducerii SCMD , al carui membru sunt .

               INTREBARI PT. DVS. :

                    1. Dvs. sunteti prim-ministrul Guvernului acestei tari ?
                     2. Daca da, cum e posibil sa fim mintiti un an intreg de catre MApN ca avem un cuantum al pensiei in urma " revizuirii " , pt. ca in decizii sa ne trezim ca avem cu 1-3 milioane lei vechi mai putin ???
                     3.Daca iarasi da -dvs. stiti ce se intampla in MApN-ul asta, sau sunteti pur si simplu o gluga de coceni , dependenta , alaturi de PDL , de voturile UNPR in Parlament ?
                     4.Cum e posibil ca un minister din Guvernul pe care-l conduceti sa-si bata joc in halul asta de niste oameni, mintindu-i oficial, pe un site oficial ???
                      5. Dvs. stiti ce se intampla in Guvernul pe care-l conduceti ? Senzatia mea e ca nu . Sau daca stiti , nu dvs. conduceti Guvernul, ci altcineva . Ma rog , il stie toata tara ...
                      6. Domnule, v-a murit tatal. Dumnezeu sa-l ierte . Treceti prin momente grele, prin care am trecut si eu si pe care vrand-nevrand, trebuie sa le depasim . Ei bine, domnule , peste magaria si nesimtirea Guvernului condus de dvs.  ( prin MApN ) in ceea ce priveste " recalcularea " si " revizuirea " pensiilor militare- eu nu pot sa trec . Va urasc si va  dispretuiesc . Pt . ca ne-ati mintit , domnule ! Nu am votat PD niciodata , cu atat mai putin de acum incolo . Nu va  urez un An Nou fericit, pt. ca nu meritati. 2012 va fi anul mortii voastre .Politice , desigur . Pt. ca asta meritati .
                      7. Sunt mandru ca sunt membru SCMD . Pentru ca stiu ca aceasta organizatie va sta in gat .
Problema pensiilor militare o vom rezolva in Justitie , domnule.

      Fara absolut nici o urma de respect ,
       
              Sufletu Cezar , pensionar militar


V-am dat nr. talonului si deciziei de pensie . Adresa mea o gasesc usor " serviciile " . Lor nu le-ati taiat salariile si pensiile , asa ca pot sa se " deranjeze " putin in sensul asta ...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu